رفتن به محتوای اصلی

هزینه نهایی سئو سایت

هزینه نهایی سئو و بهینه سازی سایت به عوامل بسیاری وابسته است. براورد تعیین قیمت نهایی سئو در هر سایت با سایت دیگر متفاوت است و این عدد با توجه به آنالیز چند ساعته ای که صورت می گیرد، تخمین زده می شود. به بیان دیگر عبارت تعرفه سئو به این شکل که هزینه سئو یک کلمه کلیدی در سایت، عددی از پیش تعیین شده باشد، از نظر منطقی اشتباه است و اگر کسی قبل از بررسی سایت شما و بدون هیچ تحقیق میدانی برای سئو هر سایتی یک عدد مشخص داشته باشد، می بایست در صحت و صداقت گفته های آن شخص شک کرد.

                    

در حالت کلی قیمت سئو و بهینه سازی به موارد زیر وابسته است:

 

میزان رقابت در بین کلمات کلیدی

عمر سایت و دامنه

وضعیت و میزان فعالیت رقبا

مقدار محتوای اختصاصی و کیفیت آنها

وضعیت و جایگاه فعلی سایت

تعداد کلمات کلیدی جهت سئو

اما تجربه ما نشان داده که بسیاری از کارفرماها با توجه به عدم شناخت کافی از سئو، قادر به درک کامل پروسه قیمت گذاری نیستند و صرفا یک عدد از ما میخواهند. اما این نوع قیمت گذاری های ثابت با توجه به رقابتی بودن فضای امروزی کسب و کارها از اعتبار ساقط است. چرا که اگر فرضا سئوکاری با یک هزینه مشخص سایت شما را به رتبه یک گوگل هم برساند، این جایگاه دائمی نخواهد بود و پس از مدتی به واسطه فعالیت دیگر رقبا و عدم بروزرسانی سایتتان، با افت رتبه مواجه خواهید شد.

 

مشکل دیگری که این گونه قیمت گذاری ها دارد اینست که معمولا این سئوکارها با هدف رسیدن به صفحه اول گوگل، دست به هر کاری از جمله سئو کلاه سیاه و لینک سازی افراطی میزنند و این کارها معمولا عواقب خوبی در دراز مدت برای سایت شما نداشته و بسیار مشاهده شده که این گونه وب سایت ها  دچار جریمه گوگل شده اند.

 

همچنین کلمات کلیدی یک سایت برای کسب ترافیک و مشتری بیشتر تنها محدود به یک یا چند کلمه کلیدی خاص نبوده و در یک پروژه سئو مدرن، می بایست بر روی طیف وسیعی از کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید تا فرایند کاری از دید گوگل طبیعی تر و بهینه تر به نظر برسد.

برگشت به بالا